پرسپولیس زلزله

بردشیرین ایران برابرازبکستان

دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 تیم ازبکستان را با یک گل شکست داد.
 

 

در آغاز آخرین مرحله از مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا، یکشنبه شب، تیم ملی ایران در ورزشگاه جار تاشکند با نتیجه 1-صفر تیم ازبکستان را شکست داد.

 

تک این مسابقه را محمدرضا خلعتبری در آخرین دقیقه وقت های تلف شده و با پاس علی کریمی به ثمر رساند.

 

در این دیدار که در حضور بیش از 9 هزار تماشاگر ازبکستانی و با قضاوت یوییچی نیشی‌مورای ژاپنی برگزار شد، تیم میزبان بیشتر از تیم کشورمان بر توپ و میدان مسلط بود و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ایران ایجاد کرد که با درخشش سید مهدی رحمتی هیچ یک تبدیل به گل نشد.

 

همچنین، در اواخر نیمه نخست ازبکستانی ها یک بار دروازه ایران را باز کردند که به علت  آفساید مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز، سید جلال حسینی توپ را در حالی از خط دروازه دور کرد که به نظر می رسید توپ از خط رد شده، اما داور اعلام گل نکرد.

 

ترکیب اصلی تیم ایران در ابتدای مسابقه، مهدي رحمتي، جسين ماهيني، سيد جلال حسيني، پژمان منتظري، پژمان نوري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري، محمد ابراهيمي، احسان حاج صفي و علي کريمي بود که کارلوس کی روش در دقیقه آخر نیمه نخست خسرو حیدری را به جای محمد ابراهیمی به زمین فرستاد.

در نیمه دوم نیز، محمدرضا خلعتبري در دقيقه 62 به جاي احسان حاج صفي وارد ميدان شد و در دقيقه 76 کریم انصاري فرد به جاي مجتبی جباري به زمین رفت.                                 

تیم ملی ایران سه شنبه آینده در ورزشگاه آزادی تهران میزبان قطر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: